Video logo

Video

Video werft het beste!

Vandaag de dag verwacht iedereen video’s. Onder de 1 minuut op Linkedin en maximaal 15 seconde op bijvoorbeeld Instagram, Facebook of TikTok. Met de juiste ‘call to action’ doet jullie video wonderen.

Video is lang houdbaar, multi-inzet en qua impact het beste wervingsmiddel. Voor elk budget hebben wij interessante mogelijkheden. Willen jullie ook impact garantie!

Voorbeeld cases

case tennet
TenneT
case gp elite
GP Elite

De kracht van recruitment-video’s

Wij zien het dagelijks in onze recruitment-campagnes terug; Recruitment-video’s werven het beste. Ze zorgen voor meer sollicitanten. Maar we zien meer; potentiële nieuwe medewerkers blijven langer op een website en vacaturepagina, kunnen zich beter identificeren met een werkgeversmerk en hun potentiële nieuwe baan, komen beter voorbereid op gesprek en zijn na het zien van een recruitmentvideo vaak beter te spreken over een organisatie.

Laat het DNA van jullie organisatie zien, breng jullie organisatie tot leven en geef potentiële nieuwe collega’s alvast een kijkje in de welbekende keuken.

Een werkenbij-video, een vacature-video of team-video, wij laten het hetgeen zien wat jullie potentiële nieuwe medewerker raakt. Want de zoveelste video over ‘een fijne werkcultuur’ of ‘ fanatische voorwaarden’ gaan niet meer werven en zal eerder gezien worden als spam.  Uiteraard ontzorgen wij jullie volledig op het gebied van onder andere creativiteit, script, planning en productie.

 

Neem contact op

Oprechte content werft écht beter!

Ook jullie organisatie heeft unieke verhalen die raken! Wij willen jullie heel graag helpen om deze verhalen om te zetten in content die werft.

Plan een digitale presentatie of een bel-afspraak in. Samen kijken we dan naar jullie behoeften en wensen. We horen graag van jullie. Vul ons formulier in of mail naar: [email protected]

Aan het verzenden
Inzending gelukt!
Inzending mislukt. Controleer de verplichte velden.
Aan het verzenden
Inzending gelukt!
Inzending mislukt. Controleer de verplichte velden.
fotografie icoon

Fotografie

Fotografie afbeelding

Foto wordt opvallende social template

Overal om je heen kom je ze tegen. Portretten op lokatie of bijvoorbeeld selfies. We kijken er graag naar. We gebruiken het liefst portretfoto’s van trotse medewerkers in hun werkomgeving. Vooral in campagnes werken gezichten of teamfoto’s erg goed en zien we een verhoogd klikgedrag. Uiteraard sluit de foto qua beleving aan op de doelgroep. Een potentiële medewerker moet zichzelf erin herkennen of bijvoorbeeld een stukje cultuur/ sfeer ervaren.

Trotse medewerkers fotograferen in hun werkomgeving. Verschuif het pijltje hieronder en zie hoe foto’s tot leven komen als krachtig wervingsmiddel. Iedereen binnen jullie organisatie zal ze graag online delen. De juiste quote en call to action in jullie huisstyle werft goed. Onze social templates maken een belangrijk onderdeel uit van succesvolle campagnes. Foto’s in combinatie met een vleugje design brengen vacatures tot leven!

voorbeeld na
voorbeeld voor

Zo werft het…

Binnen 1 dag maakt onze fotograaf diverse mooie foto’s van jullie medewerkers in action. Deze foto’s vormen de basis voor ‘social-wervings-templates’. Op het moment dat jullie een vacature hebben designen wij het social template wat past bij jullie vacante positie. Wedden dat jullie vacature een fors groter bereik zal krijgen? Uiteraard verwerken wij deze foto’s graag in doelgroep-gerichte campagnes. Voor meer informatie over de mogelijkheden zouden wij het leuk vinden om van jullie te horen.

Neem contact op

Oprechte content werft écht beter!

Ook jullie organisatie heeft unieke verhalen die raken! Wij willen jullie heel graag helpen om deze verhalen om te zetten in content die werft.

Plan een digitale presentatie of een bel-afspraak in. Samen kijken we dan naar jullie behoeften en wensen. We horen graag van jullie. Vul ons formulier in of mail naar: [email protected]

achtergrond
verhaal icoon

Verhalen

Raak de juiste drijfveren!

Verhalen zetten, anders dan bijvoorbeeld vacatureteksten, automatisch de mens centraal en onthullen iemands drijfveren. Deze drijfveren zorgen ervoor dat we een persoon beter begrijpen. Als we ons als lezer of potentiële sollicitant kunnen identificeren met deze persoon en zijn/haar emoties, zullen zijn/haar overwegingen of bijvoorbeeld carrièrestappen ons makkelijker raken.

Sinds onze start in 2013 hebben we honderden enthousiaste medewerkers geïnterviewd. Deze verhalen zijn gebruikt voor het inspireren van nieuwe collega’s. We horen vaak terug dat sollicitanten zichzelf herkennen in een verhaal en daarom solliciteren.

Door de jaren heen zagen we dat verhalen online beter gedeeld werden door collega’s dan bijvoorbeeld vacatureteksten. Een verhaal van uw medewerker heeft daardoor ook een groter bereik.

Voorbeelden

Ace verhaal
Lees dit verhaal op de website van ACE
Linkedin verhaal
Lees dit verhaal op Linkedin

‘Storytelling’ werft

‘Storytelling’ is vooral een hip woord voor ‘verhalen vertellen’. Doordat ‘storytelling’ gebruikt wordt binnen de Marketing is men vooral gaan inzien dat je richting een doelgroep een verhaal moet vertellen dat de lezer boeit en raakt. Verhalen van medewerkers zijn bij uitstek geschikt om een emotie over te brengen en daardoor potentiële nieuwe medewerkers te raken.

Iedereen wil immers een leuke baan, maar iedereen wil vooral een werkgever die bij hem/ haar past. Waarom is het leuk om bij jullie te werken? Waar zijn jullie medewerkers trots op? Wat is jullie ‘employer promise’ en waarom sluit deze goed aan op de wensen van jullie doelgroep? Vertel dát verhaal.

Wij zijn goed in het maken van verhalen die potentiële nieuwe medewerkers raken. Welke trotse medewerker mogen wij bij jullie interviewen?

Neem contact op

Oprechte content werft écht beter!

Ook jullie organisatie heeft unieke verhalen die raken! Wij willen jullie heel graag helpen om deze verhalen om te zetten in content die werft.

Plan een digitale presentatie of een bel-afspraak in. Samen kijken we dan naar jullie behoeften en wensen. We horen graag van jullie. Vul ons formulier in of mail naar: [email protected]